fredag den 19. april 2013

Små perlemotiver på lager

Miniperler
Pilleæsken er blevet til perleæske.
Sidste weekend var jeg til en dejlig fødselsdag, og en god veninde viste mig, at hun altid have en lille æske med perleblomster klar, så kunne hun jo hurtig lige lave et flot kort. Æsken flydt med de mange farver var så besnærende, så jeg har kopieret hendes idé og udviklet lidt videre på den. Indtil videre har jeg lavet små flag, og næste projekt er bogstaver, så jeg kan skrive tillykke eller måske navnet på den heldige modtager af kortet.


Brug
Hama mini-perler - almindelige midi-perler kan selvfølgelig også bruges :-)
Sekskantet plade til blomster og firkantet eller som her en hjerteplade til flag
Mini-perler eller midi-perler


Sådan gør du
Se på billedet nedenfor, hvordan motiverne er placeret.  Der kan være mange på en plade, så der er til et lille lager. Husk at mini-perlerne skal stryges ved silke for ikke at smelte helt sammen.




Tip
Kombiner de små motiver med andre, som passer lige til modtagerens alder eller bare strø blomster ud over det hele. Dette kort er til en dejlig pige ved navn Beate, og jeg håber, at hun får en god dag i morgen! 





Endnu et kort lavet med små perler på lager. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar